Plata

Plata se face DOAR prin transfer bancar. Produsele nu se pot achita ramburs ci doar in avans, online cu cardul, sau prin OP.
Este o masura necesara tinand cont ca ma ocup singura de impachetari, livrari, relatii cu clientii si tot ce presupune comenzile si livrarile magazinului online.

Dupa finalizarea comenzii veti primi datele pentru plata pe mail. Va rog sa achitati comanda in decurs de 24 de ore de la confirmare, in caz contrar aceasta va fi anulata.

 

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil din momentul in care avem confirmarea de plata din partea bancii si contravaloarea produselor se afla in contul nostru.

Livrarea se face pe tot teritoriul Romaniei prin Fan Courier si Nemo, dupa cum urmeaza:
– in orasele unde nu exista km suplimentari se va livra prin Fan Courier
– in celelalte localitati se va livra cu Nemo

Livrarea costa 20 lei prin curier si 7 lei prin Posta Romana.
Aveti livrare GRATUITA pentru comenzi mai mari de 250 de lei.

În cazul în care comandați mai multe produse, acestea vor fi livrate in acelasi colet. Fac excepție situațiile în care comanda conține obiecte voluminoase care nu se pot ambala impreuna, caz in care vor fi in colete separate, insa transportul se va plati o singura data.

Va rog sa va asigurati ca adresa pe care o comunicați este corecta si completa.

Comanda pierdută

În cazul în care, prin absurd, comanda se rătăcește și nu mai ajunge la destinatie, produsele vor fi înlocuite în cel mai scurt timp posibil (timp care vă va fi comunicat ulterior sesizării). Dacă, insă, comanda e marcată ca fiind livrată dar tot nu a ajuns la destinație, nu suntem responsabili de situație.
Vă rog să vă asigurați că adresa oferită este corectă, la fel si numarul de telefon comunicat.

Comanda deteriorată

Dacă ați primit comanda și constatați că produsele sunt deteriorate in urma transportului, vă rog să mă contactați în scris prin e-mail în maxim 24 de ore de la primirea comenzii, cu numărul comenzii și detalii despre produsele deteriorate.
Vă rog să includeți și pozele acestora, cat mai clare. Voi trimite din nou, în cel mai scurt timp posibil, produsele comandante.

Retur produse:

Comenzile personalizate cu text sunt finale si nu se pot returna.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate/în ambalajul original.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Produsele textile trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fară pete sau rupturi.

După înregistrarea cererii de retur prin e-mail vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să il returnezi.

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnați în contul specificat de tine în cererea de retur;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maxim 14 zile calendaristice.